Tuesday 1 November 2011

filmy za říjen

- drive, 2011 - hurá, byl jsem po 2 letech v kině. hlavního protagonistu filmu zpovídali v Esquiru a neměl moc co říct
- odcházení, 2011 - líbil se mi :-) pobavil jsem se rozhodně víc než u srovnávacího Obsluhoval jsem anglického krále
- muži kteří nenávidí ženy, 2009 - vadí mi zavádějící názvy, tohle je ten případ. film nebyl ničím zajímavý, v jeho prospěch mluví jen prostředí a filmový styl, jinak ho strčí do kapsy libovolný díl seriálu Dexter
- adbuction bez dechu 2011 - stejný herec 2 večery po sobě ve zcela odlišných filmech, natočených jindy. jednoduchý akčňák pro teenagery
- blade runner 1982 - potřebuju doplnit vzdělání, ještě jsem to neviděl... a kdybych to náhodou v r.1982 viděl, tak bych z toho musel sedět nazadku ještě pěkně dlouho. obdivuhodná vize.
- czech made man, režie řehořek 2011 - ulislý buďař v ulislý roli adorující vexláky a pasáky. nulový nadhled
- (síť, 1995, sandra bullock atd.) - normální sračkovitost devadesátkových let
- melancholia, 2011 - zasáhla mě a skolila mě. asi trefa na komoru sebelítosti. měl bych si zajít k doktorovi pro nějaký prášky
- (imigranti, kreslený) - průměrný a rádobyvtipný
- (XXY) - španělský druh filmového umění. mám pro něj slabost
- gomorra, 2008 - vychválený opus. pěkné, ale místy jsem se nudil.
- (jatka č.5) - jenom jsem to checkoval kvůli formě. přidržuje se to knihy, trochu doslovné. chválím odvahu to točit.
- inside job, 2010 - populárně naučný, edukativní. nic proti ničemu, promítal bych ho středoškolákům
- the two Jakes, 1990 retro detektivka s jackem nicholsonem z prostředí LA r.1948. vůbec jsem nechápal o čem se postavy baví a o čem ten film je. nuda
- tetro, 2009 rež.coppola - slibná věc natočená černobíle, ale pokažená rozbředlostí závěru. naštvalo mě to
- ženy proměny, hníková 2004 - co dodat? jen dobře že se to vyhýbalo mužům. jedním slovem trapné.

filmy uvedený v závorce jsem neviděl celé, jen kousek

No comments:

Post a Comment