Thursday 1 December 2011

November at the movies

- zvláštní bytosti, 1988 rež. fenič - reportáž z hrobu
- the tree of life, 2011
prvních 10 minut mě zaujalo, následujících 10 minut znudilo tak že jsem si film o kus přetočil. potom jsem probrečel skoro celý 2 hodiny.. bylo to zkrátka příliš, než aby tomu šlo normálně uvěřit. ale jednotlivé fragmenty byly velmi působivé a silné. bravo pitt, překrásná Jessica Chastain, ročník 81.
ještě 2 věci: co tam probůh dělal sean penn ? a 2) celý tree of life je natočený čistě z mužského pohledu. čsfd 66% / imdb 7,3
- a single man, 2009
zajímavě vystajlovaný film o distingovaném muži v obleku (Colin Firth) odehrávající se v r.62. vizuálně perfektní obraz a příběh z (nikdy?) neexistujícího světa. filmová onanie na vrcholné úrovni. výborně zpracovaná epizoda na návštěvě u Julianne Moore. samotný závěr vypověděl o filmu co si divák ani moc nepřál vědět. dá se pouštět i vícekrát (podobně jako deník bridget jones). čsfd 79% / imdb 7,6
- (American Gangster, 2007) - zas jedno stylizovaný retro s D.Washingtonem, režie R.Scott. čsfd 88% / imdb 7,9
- (Layer Cake / po krk v extázi, 2004) - british shit s D.Craigem. čsfd 75% / imdb 7,4

- mezi 'kinozážitky' chci zařadit taky seriál HBO terapie s k.rodenem a pár dalšími exkluzívními herci. mám odsledováno ca. po 20.díl a dojmy jsou smíšené, ale zážitek je rozhodně působivý. je to nějaká izraelská licence a dramaturgii vede zelenka. čsfd 74%

filmy uvedené v závorkách jsem neviděl celé kvůli stupidním televizním reklamám

No comments:

Post a Comment