Tuesday 10 January 2012

martin fendrych: slib že mě zabiješ (a book)

márty publikoval tuhle věc formou blogu na pokračování v průběhu r.2008... no a já ten jeho blog na webu objevil zhruba v momentě, kdyz byla story právě odnesená do tiskárny. takže mě zkraje mrzelo, že žádný z mých 'břitkých' komentářů pod blogem se už do tištěný knihy nedostal, ale tenhle pocit se postupem čtení změnil na opak, poněvač mě commenty z blogu uveřejněný v knize za každou kapitolou už čím dál víc otravovaly (čistě pro svou instantní platnost) a ukazovaly se spíš jako hloupé.

nicméně příběh byl vystavěn pěkně a fabulace / reálnost vyprávění bylo napínavé a vyrovnalo se dřívější mártyho knize (samcologie), kterou jsem si oblíbil právě pro její charakteristický pánský (empatický a dušínovský) způsob psaní.
dávám 5 hvězdiček *****

No comments:

Post a Comment