Thursday 16 February 2012

- nějakou dobu jsem se k tomu nevyjadřoval, jak si vede čétéčko pod novým
vedením ale s tím odstupem co už vznikl tak mám dojem, že je to pořád bída podobná tomu, co se dělo dřív za janečky.
ani se mi nechce rozebírat kixy v programovém schematu, jako jsem spíš zklamaný z přetrvávající mizerné úrovně zpravodajství. není to stejné jako za janečka, ale je to příliš podobné. dřív to byla víc normalizace, dnes je to víc rozmlženo info-hujerstvím: kydání agenturního hnoje v reálném čase a bez priorit, kdy se moderátoři snaží zamaskovat která zpráva je důležitá a která vycucaná nebo zaplacená atd.
asi je to zákonitý vývoj co se nedá zvrátit, ale kam má potom člověk jako já chodit pro zprávy ?

ps: asi na některou sloveskou stanici které se mi osvědčily před vánoci když všude na českých vysílali smrt havla resp. jeho odezvu v národu :-(

ps2: myslím že problém č.1 zůstává pořád stejný - totiž nehorázný mamutí rozpočet čétéčka... zopakuju to po stopadesátý: proč by veřejnoprávní televize v zemi jako je CZ měla mít roční rozpočet vyšší než např. 0.5 MLD ? to fakt nepochopím
 

Lukáš Jelínek: Hop – a je tu lidoop!
Schválně, začne se česká politika otřásat také až tři měsíce před volbami?

Petr Fischer - Teď… a pak… nic
mám rád sloupky P.Fischera z čétéčka. vybírá si lepší témata než většina ostatních. dnes uvažuju, že by to šlo napsat ještě kapku jinak...

Plán supertratě krachl, železnice přišla o 70 miliard
Sedm miliard vyhozených za nákup italských rychlíkových souprav je ale pouze desetinou skutečné ztráty, kterou utrpěla česká železnice krachem projektu rychlostních vlaků z Berlína přes Prahu do Vídně.

neviditelný pes: Bulharsko, Litva a Rumunsko proti ACTA

No comments:

Post a Comment