Friday 9 March 2012

výslech Reflexem

- v reflexu 10/12 je na poslední stránce dotazník na M.Macka s pěknou fotkou od Luďka peřiny - nascanovaný je tady. zkusil jsem si dát tysamý otázky a moje verzi odpovědí je tady:

co nejvíce nesnášíte ?
pocit bezmoci
co je podle vás největším neštěstím ?
hlad ?
komu byste přidělili "never more" ?
ode mě ho má kristýna kočí.
ale dalo by se jich rozdávat na potkání
kde jste byl první den revoluce v československu 17. listopadu 89 ?
to byl pátek a jel jsem vlakem z prahy ze školy domů do rožnova
a kde 11. září 2011 ?
s kolegama v kanclu. v Regensburgu
je islám ve svých radikálních podobách pro evropskou civilizaci nebezpečný ?
ve svých radikálních podobách...
zakázal byste jaderné elektrárny ?
ne
povolil byste euthanasii ?
ne
kouříte marihuanu ?
bohužel ne
obnovil byste trest smrti ?
nemám důvod
oblíbená postava v dějinách ?
staří řekové a římané ? jacomo casanova ? vinnetou ? matka tereza ? albert einstein ? nebo sám bůh ?
kterými historickými postavami nejvíc pohrdáte ?
leadery francouzské revoluce ? neptejte se proč mě napadlo tohle..
oblíbený skladatel ?
janáček
oblíbený spisovatel a básník ?
hakl, rudiš a jáchym topol ? henry miller, kurt vonnegut... sandro penna
jak byste chtěl umřít ?
dobře
existuje bůh ?
ne. ale uznávám ho
resp. jinak: existuje jako princip

No comments:

Post a Comment