Monday 2 April 2012

- čétéčko včera spustilo svůj nový vizuál pro Události. relaci natáhli na hodinu. zapnul jsem si to naokamžik abych to taky zažil a měl jsem možnost vidět jak marcela augustová (z televizního klubu mladých) předává slovo j.železnému, který mluví z terénu a v rámci akčnosti popojde pár kroků a rukou se opře o sanitku.
mentálně jsem se pozvracel a přepnul (už navždy) jinam.

- poprvé jsem viděl veřejně publikovaný článek který se zabýval situací že litr benzínu stojí 100,- czk (článek)

- včera mi spadla čelist, u pořadu suma-sumárum. to když tam kterýsi ten expert pronesl, že čerství absolventi VŠ "neudělají chybu když si jako nástupní plat řeknou o 15 až 18 tisíc hrubého". wow, to jsem se posral v kině... to na mě dýchnul velký mráz

Petr Holec - Prezident Václav Klaus: zhasněte a nechte svině krást !
Jan Jandourek - Až Klaus zmlkne, bude to dobrý den


Jan Macháček - Pussy Riot a ruská lupa
kdo to vždycky řekne jasně a narovinu ?...

No comments:

Post a Comment