Monday 28 May 2012

- docela hodně se teď připomíná 70. výročí atentátu na Heydricha.
myslím že v tom má prsty někdo z vlády, Vondra nebo tak.. překvapila mě jedna souvislost, kterou u toho uvádějí, že se nikde jinde (v obsazené Evropě ?) podobná diverze proti náckům neuskutečnila a že takto jde nejen o ojedinělou akci, ale přímo jedinou takovou akci protinacistického odporu.

ačkoli jsem se současnému oficiálnímu zpravodajství o té události vyhýbal, přecejen jsem si k tomu udělal vlastní průzkum, který mi potvrdil jednu silně nekorektní doměnku, co jsem si dopředu myslel... že totiž všichni ostatní výsadkáři kolem slováka Gabčíka byli... 'moraváci'

Gabčík - nar. Rajecké Teplice, Slovensko
Kubiš - nar. okr. Třebíč
Valčík - Smonina, Val.Klobouky
Opálka - okr. Moravský Krumlov
Bublík - nar. v Bánově (jako moje máma)
Švarc - Velký Újezd u Olomouce
Hrubý - Kunovice

No comments:

Post a Comment