Sunday 5 August 2012

- ve čtvrtek 2.8. jsme někdy před polednem mířili autem po D8 do německa.
měli jsme projíždět tunelem Panenská na hranicích. je to nejdelší tunel v republice, má přes 2 km a doprava tam byla svedena do jednoho tubusu. popojeli jsme uvnitř snad 800m a doprava se zastavila. krátce nato se shora začal valit hustý dým. na nic jsem nečekal, otočil auto s rodinou a mazal ven kudy jsem přijel.
zřejmě tam došlo k havárce, nebo jen některýmu kamionu při stání začly hořet brzdy. co je ale divný(příznačný) že se o týhle havárce(nebezpečný události) nikde nedočtete, co se stalo a že se vůbec něco stalo.



ps. ještě jeden "zážitek": volal jsem o tý události okamžitě hlášení na linku 112. a považte, dotyčný dispečer se se mnou začal v telefonu hádat. asi tím stylem, že jsem mu oznámil CO a KDE a on pak že mu mám odpovídat jen na jeho otázky a pak mi při každý mojí stručný odpovědi skákal do řeči. v závěru to shrnul, že "to je k ničemu" a hovor ukončil. můj zážitek z toho celýho to jen umocnilo...

No comments:

Post a Comment